dissabte, 24 de juliol del 2010

He sobreviscut a la Love Parade!

Ha estat una odissa. Hem tardat la ostia en arribar a Duisburg (tren amb retard que s'esperava 10 o fins i tot 30 minuts a les estacions). I un cop hem arribat allà ens ha costat d'entendre cap on haviem d'anar, estava tot a petar.

I finalment hem trobat on era la loveparade aquesta, rere un cordó de policies amb automàtiques que deien "hi ha massa gent, ja no hi pot entrar ningú més". Gràcies.

Després m'he enterat que han mort 15 persones en una allau humana. Vaia tela. No se exactament què diu a la noticia, però jo em pensava que era a l'estació de tren, ja que l'han tancada unes hores (i ens hi hem vist atrapats fora) i tornar ha estat una altra odissea. Que eren les 6 quan voliem entrar a l'estació, les 7:30 quan hi hem entrat i les 10:20 quan hem arribat a Dortmund...

Estic bé, jo, per això ;-D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada