dilluns, 26 de gener del 2009

Un post normal

Tornem a la rutina dels posts normals per petició popular (de una persona).

En fi, no us preocupeu que les parres continuaran... un altre dia.

Primer de tot, i per que ho vulgui saber: JA SÉ QUI ÉS EL 5è!!!!!!


Però tranquils, que m'ho callo :D

En fi, ja han començat els exàmens, època del curs amb més temps lliure per a la gen com jo: alguna partida de vtes al dia, potser estudiar una mica i tal... Per cert, estic intentant fer-me una baralla Toreador, però no me'n surto (si, soc una mica triangle revolucionat en aquest sentit, però mira, amb els fracassos sempre s'aprèn més que amb els encerts...) així que demano consell i la gen em proposa animalades


En fi, que direm, no?

Més coses importants: l'altre dia em va arribar el paquet de Amazon amb Werewolf i Mage. Interessants, però un pel penyazo, si sabeu què vull dir... De moment només m'estic llegint Werewolf, és súper místic i amb moltes parres animistiques, estic a la part de "Dós" (El que en castellà seria "Dón" i en anglès "Guift"), l'equivalent a disciplines de Vampire, però potser una mica més depurat: Hi ha 5 tipus de "renom", o sigui, la fama/poder/influència que un Werewolf (A partir d'ara home-llop) té al món dels esperits (Puresa, Honor, Gloria, Saviesa i Astúcia), aquest renom vé per l'auspici (Clan) i la Tribu on pertany l'home-llop, a part dels extres que et puguis posar. Aleshores hi ha com 2 milions de llistes de dons, cada una amb 5 dons i aquestes poden ser:
  • llistes de tribu (5)
  • llistes de auspici (5)
  • llistes comunes (2: lluna i pare-llop)
  • altres llistes vàries i diverses.
En fi, molta cosa.

Ah, i per cert, probablement podré fer el curs de Blender aquest semestre, per horaris quadra, tot i que moriré per posar les pràctiques a algún lloc...


I tenia una DNO pensada, però se m'ha anat del cap... QUINA MERDA!

P.S.: Ah, i també he trobat aixos per 66$ (no ta tan malament, si per algunes coses algun dia em sobren diners que van abans per una caixa de 3a...)

P.P.S.: Vídeo del Guild Wars 2... per fi

P.P.P.S.: Aquest és mes cutre, però mola igual

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada