diumenge, 2 de novembre del 2008

Al dia

Que no vol dir al dia de feina, no us equivoqueu. Vol dir; al dia de sèries (o casi)

Aquest cap se setmana he fet (casi res):
  • House
  • Heroes
  • The Big Bang Theory
  • Naruto
  • Bleach
Les 2 últimes Manga, llegides acabats de sortir del saló. Ara només em falta posar-me al dia amb el cómic de Heroes...

Per cert, parlant de saló, en Gentlekusu i jo no ens podiem creure que allò fos el saló del manga: en 10 minuts teníem les entrades, i havíem entrat!!!! NO POT SEEEEEEER

Però tranquils, que després ja s'ha omplert ¬¬U

Sip, la pluja déu haver fet quedar molta gen a casa, jujujujuju!!! En fi, m'he comprat coses... cap samarreta, ja que la que volia no n'hi havia de la meva talla.

Pringat!

Per qué, oh per qué no hi ha samarretes d'una talla decent de USUAL SUSPECTS!!!!!

On els sospitosos són Blinky, Pinky, Inky i Clyde!!!!

Aquestos mateixos!!!! Doncs això, al final m'hi he deixat com 50 €

O més ¬¬U

Contant l'entrada i els xurros de la sortida

Perquè esmorzar no, oi?

A part m'he comprat un comic de Frank Miller "El retorn del Caballer Fosk" a.k.a. Batman. Obligacions morals d'aquestes que m'agafen de tant en tant, ja sabeu... I ni tan sols sé si hi surt el Joker!

En fi, ja no sé que més volia posar, així que de moment ho deixo tot així. No he trovat el poke, per cert, però si gen de l'escola, nens, como no... no diré noms (per no incumplir amb la privacitat d'altra gen [ejem...]), però en fi... Això és tot.

2 comentaris:

  1. series mmhh...
    mirate Fringe y True blood. Y este finde he hecho lo miso, pero si salon de la manga.

    ResponElimina
  2. Este... no els conec, però ja m'ho miraré, merci :D

    ResponElimina