diumenge, 23 de novembre del 2008

21

Ara tinc un any més que al post passat. I no, no és avui ni ahir, fou dissabte de la setmana passada. I tampoc fou gran cosa, manies meues... (Això si, vaig rebre una caixa de bombons de menta que guraaaauaaammmmmm)


No big deal.


En fi, avui he fet "feina". Revisant la memòria de IA (i també em toca memoritzar la presentació oral per aquest 50% de probabilitats que em toqui) i actualitzant "parides" del xubuntu i del firefox m'he posat el PC al "dia". He aconseguit:

  • Tenir quasi tot en català. Sembla fàcil i realment, quan troves on has de clicar, ho és. Però com que això vé sense instruccions. [EJEMMMM ¬¬] Bé, corretgeixo, com que això vé amb unes instruccions que fa un pal increible de llegir, no resulta tant fàcil trobar aquestes coses.
  • Tenir plug-ins del firefox per a corretgir els escrits al català. Espero que es noti :-P
  • Instal·lats un parell de mega-plug-ins per a ajudar a dissenyar webs, que ja he testejat amb el "joc" i furulen correctament. Et deixa mirar el DOM quan l'has violat amb el javascript, pots vere cada cosa quin lloc té en el DOM quan li passes el ratolí per sobre... ta força guai. [I amb això s'ha vist que el popomundo és una caca!!!!] Jo no diria tant, simplement que està tot quadrat mitjançant taules (la qual cosa és com un lio però molt més gordo), cosa que es recomana no fer i usar (!=sortida)
Avui he tingut això posat fins que se m'ha desquadrat. M'ajuda a concentrar-me :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada