diumenge, 7 de juny del 2009

Videojocs

Petita actualització personalomundial.

Què vol dir aquesta parauleta? Doncs simplement que penjaré coses de la vida i coses de la meva vida, aquest cop al voltant dels videojocs.

Primerament, s'ha obert un concurs per a fer un joc al R-Type, o sigui, mata-marcianos classic, amb SDL. Hauré de participar-hi (quina llàstima), així fem curriculum. El equip màxim és de 2 persones, així que ja és complert (Ada farà la part artística i jo el disseny/programació), però s'acceptaràn col·laboracions esporàdiques (Tinc algunes idees sobre la música...).

En fi, l'argument anirà sobre aquell que vaig pensar per al ve8game... ja postejaré alguna cosa.

Per altra banda, aquest serà probablement un joc dels que Alemania prohibirá proximament. És una vergonya, però sembla que anem cap a un món si més no curiós, on la gen busca culpables per tot arreu. Per això jo m'indigno sobremanera quan es fan atacs contra els videojocs, per què tinc por que passin coses com aquesta.

Ah, finalment, ara mateix s'acava l'E3, la major fira mundial dels videojocs, i Meristation ha publicat un recopilatori de les millors fotos... de les hostesses, jejejejeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada