dimarts, 2 de juny del 2009

I un bè negre!

Aqui estic, esperant el mail de la poli...


No és que hagi fet res dolent (crec), sinó simplement necessito informació sobre DNIe que costa més de trobar del que m'esperava... Però vaja, coses de la feina.

D'el que si que vui parlar sériament avui és de casal rock.

Ahir vaig mirar el programa, 20 i pico ancians en una coral un tant peculiar, barallant-se amb el contratemps de "Smells like teen spirit" i coses similars.

Me'n penedeixo de no haver-ho vist abans.


No us equivoqueu amb aquest programa, és força més del que sembla. I que consti que sóc propens a patir de vergonya aliena i, estranyament, aquest no me n'ha produït. Ens el contrari, m'han donat ganes de anar i ajudar al bo del Marc Parrot, que fa una feina excel·lent amb aquesta gen. Espero que això continuï i no es quedi amb un petit experiment de TV3

I aquí us deixo un videoclip que vaig vere fa un temps a les tantes de la matinada per el 33 (no pregunteu) i que em va agradar força. Veure el Xaval de la peca me l'ha fet recordar i és realment un videoclip (i una música) bonic...

1 comentari:

  1. Marc PArrot !!!!!!!!!!!!!!!!

    GUAAAAAAAAAAAAAAAPOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    HUUUUUUUUUUUUUHHHH sex symbol dels païssos katalanssssssss!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina