divendres, 6 de març del 2009

La feina importa

Ahir fou el dia.

Una petita reunió, 3 alumnes i 3 professors (o alguna cosa així), inclòs el cap del DEIC (encara no sé què vol dir) que ens van explicar la meravella de feina que tenien per nosaltres. 2 hem acceptat, el 3r encara no ho sé...

De què va la feina? Ni pajotera idea. Coses de seguretat, vot electrònic (de fet, recollida de firmes), clau simètrica sense la merda de les PKIs i tal... investigació sobre com fer les coses, bàsicament.

I què més? Bé, em sembla haver comentat prèviament que sobrat de temps no vaig, i això de 20 hores a la setmana per treballar es preveu conflictiu. En altres paraules, primer em caldrà esperar a acabar el curs de Blender per a posar-m'hi seriosament, i un altre requisit imprescindible serà el de deixar la meva feina actual. No sé si em creureu, però em fa pena de veritat deixar els pobres nens sols i desemparats. Ara sense mi què faran?


En fi, la vida continua i no ens podem estar tot el dia lamentant per tonteries.

Ah, i com a post "normal" que és aquest em toca comentar les dues notícies importants que hem tingut:

La primera, que Heath Ledger ha guanyat l'Oscar al millor actor secundari, segon Oscar pòstum de la història. Tothom que l'hagi mirat (menys el Martí, òbviament, per una vegada que critica havent mirat la pel·lícula en qüestió va i la caga) sabrà que se'l mereixia. Jo diria que es mereixia el de millor actor principal, però no tot és possible!

L'altra mort de la temporada ha estat la de "Pepe" Rubianes, l'actor més entrevistat per Andreu Buenafuente, i més llargament entrevistat a la televisió (tota una nit). Icona i referent indiscutible a l'humor català. Estimat i odiat. En fi, un home que segur que no deixava indiferent a ningú.

Us deixo doncs amb un petit réquiem escrit per Elton John. No, jo no escolto aquest home, però és un cover que fa Dream Theater que m'encanta i he decidit posar-vos la original.

Amb tots vosaltres Funeral for a Friend / Love lies Bleeding

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada