dissabte, 6 de març del 2010

Una setmaneta

Aqui van les fotos del lloc. En fi, es comença per:



És aquest mega complex. Jo sóc... a l'esquerra, rere l'arbrot, al quart pis, continuem per aquí.



Això és simplement el que es veu des del menjador/sala d'estar. Promet ser bonic quan surtin fulles i aquestes coses...



També des del balcó, mirant per darrere.



I això és el que tinc aquí des del meu balcó i...



I aquesta la meva habitació!!!!!!! Uala que petita i desordenada!!! Que fuert.

Apa, ara un parell de extres. Avui he anat a comprar trastos, paelles i aquestes coses. Quan he sortit, això és el que m'he trobat:



Mola, eh?



Vueno, en un tópic absolutament irrelacionat, anuncio que ja no treballo al deic. Explicació curta? És culpa de la Ripoll. La llarga me la pregunteu. Mentrestant, escolteu això que mola:



Quan tinc fantasies de tenir un grup de rock'n'metal, això és el que sona quan es presenten els membres de la banda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada